Følgere

mandag 28. mai 2012

Mandagstema "sommerfølelse / summer feeling"

Mandagstema i bloggen til Helene, "Alt som er vakkert", denne gang er
 "Sommerfølelse / Summer feeling"

Jeg var så heldig og ble buden i bryllupet til et søskenbarn av meg nå i helga.
Været var nydelig og det var et nydelig brudepar som strålte i det flotte været.
Feiringen av bryllupet foregikk på vakre Håholmen på Hustadvika.

Det verneverdige fiskeværet har vært møtested, havn, hjem og arbeidsplass for fiskere, sjøfolk, kremmere og farmenn i mange hundre år. Håholmen har vært klippfiskvær siden
begynnelsen av 1700-tallet.

Bildet er tatt på vei hjem med båt på natta..
Helt stille vann, sola har gått ned og i åpen båt på havet - dette er sommerfølelse!!

Takk for at du tittet innom!

Klem Maj Liz










15 kommentarer:

  1. Ty płynęłaś łodzią, a za Tobą zostawał cudowny widok. Pozdrawiam.
    Du var drivende båt, og du ble en fantastisk utsikt. Hilsen.

    SvarSlett
  2. Nydelig sommernattstemning:)

    Fin ny uke til deg:)

    SvarSlett
  3. Deilig sommerfølelse.
    Mormor på klagemuren

    SvarSlett
  4. Wow, for et nydelig bilde. Har besøkt Håholmen for noen år siden. Opplevde også blikkstille vann, men det var på dagtid. Det er et utrolig flott sted. Du har virkelig fått frem sommerstemningen i dette bildet her .... ha en fin uke!¨

    Irene

    SvarSlett
  5. Oh my! Et fantastisk flott bilde!

    SvarSlett
  6. Helt fantastisk stämningsfull bild!

    SvarSlett
  7. Nydelikt bilde...

    Jeg var på Håholmen i 1987...veldig kjekt...vill gjerne til bake i sommer....vis jeg går med meg familien...

    Ha en fin uke...

    Britt.

    SvarSlett
  8. Dette var bare såå vakkert! Nydelig lys og en fantastisk stemning.

    SvarSlett
  9. Nydelikt bilde,herligt og vere på sjøen,har vert med båt til Misund.
    Ønsker deg en flott uke:=)

    SvarSlett
  10. Nydelig! Gler meg til sommarferie på Midsund når jeg ser slike bilder.. Flotte bilder du tar Maj Liz!
    :)

    SvarSlett
  11. Kjempefine bilder.
    Du er kjempelink til å ta bider.

    Klem Ingrid E

    SvarSlett

Blir veldig glad for alle kommentarer, gode råd eller tips.
Ha en fin dag!! :)

Totalt antall sidevisninger