Følgere

lørdag 28. desember 2013

Nydelig lys uti Ålesundhaugan i dag:)


Lenge siden jeg har lagt inn innlegg her nå. Har slitt på det personlige plan og vært syk i en 
lengre periode, men er på bedringens vei nå.
Så håper på å få tatt mer bilder og blogge mer om vår vakre natur i tiden fremover:)

I dag var jeg sammen ei god venninne og ungene våre på tur uti Ålesundshaugane.
Et flott sted ute ved kysten. Nydelig lys her i dag, som jeg ville forevige på disse bildene:






Takk for at du titter innom!
Klem Maj Liz

34 kommentarer:

  1. Fantastisk fine bilder, Maj Liz! Og enda bedre at det går fremover med deg;) Klem fra meg;)

    SvarSlett
  2. Fantastiske bilde du viser :)
    Eg veit ikkje heilt kvar Ålesundshaugane er, men fint er der.
    Sender deg varme tankar :)
    Romjulsklem frå Anne-Mari

    SvarSlett
  3. Hei....
    Så godt å se att du blogger igjenn...Og håper du blir helt bra snart:)
    Nydelige bilder du viser...

    Ha en fin dag videre og forsatt God Jul..

    Klem fra Britt..

    SvarSlett
  4. Hei og God jul. En stund siden jeg har sett deg innpå ja. Håper du blir frisk og like pigg igjen snart. Fine bilder fra Ålesundhaugane. Er ikke mye som minner om vinter hos deg heller. Fint og mildt vær her i jula også. Men i dag slo det om, med vind og regn. Fortsatt god jul og jeg ønsker deg et riktig godt nytt år.
    vh Olav.

    SvarSlett
  5. Wow, så fine disse bildene var! Ønsker deg ei fortsatt God Jul og god bedring.

    SvarSlett
  6. For noen fantastiske bilder!

    Riktig godt nytt år til deg og dine!

    Klem fra nord :)

    SvarSlett
  7. Flott bilder av landskapet ved kysten, jeg elsker det! Når jeg pensjonerer meg flytter jeg hjem til Ørlandet igjen og kommer til å tilbringe mye tid ved havet. Lyset og fargene skifter fort etter været og det er helt fantastisk! Godt nytt år og kos deg videre med kameraet! :-D
    Mvh Lillian

    SvarSlett
  8. In nature people really have a lot of reason to be amaze and one of the example is this photo ,in fact i never been in this place and it look's like a pretty good place to relax and forget problem like those mad customer that i always encounter in a call center company in Norway.

    SvarSlett
  9. If you are a coffee lover and willing to read the reviews of coffee maker then make a visit to https://reviewssaint.com/.

    SvarSlett
  10. Are you looking for the smell proof grow tent for cannabis? If yes then check out 420reap.com.

    SvarSlett

Blir veldig glad for alle kommentarer, gode råd eller tips.
Ha en fin dag!! :)

Totalt antall sidevisninger